Re: Li-Ion 18650 a životnost při malé hloubce vybíjení

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Říjen 11 11:00:54 CEST 2019

Zdravim, navazal bych na prispevek kolegy Hudecka. Shrnu to bodove, co
delat, aby se prodlouzila zivotnost.

- co nejmene vybijet (a treba kazdy druhy mesic 1x vice vybit, ale staci na
3,6V, urcite ne na total dno 2,5V)
- nabijet co nejmensim proudem
- snizit hodnotu napeti pro CV rezim klidne i na 3,9V (tohle velmi
prodluzuje zivotnost)
- nabijejte v co "nejpohodlnejsi" teplote tj. okolo 25°C (pokud je to
mozne, pokud ne, snazte se co nejvic zuzit teplotni okno)

urcite jsou i dalsi body, ale tyto se mi jevi jako nejdulezitejsi.

ataman