RE: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 10 20:54:11 CEST 2019

On Thu, 10 Oct 2019, Zdenek wrote:

> Kdyby jen piny a hesla. Pořád častěji narážím na to, že chtějí další
> údaje (číslo na mobil, další mailovou adresu...), kdybych prý zapomněl
> heslo. K tomu ještě přihlášení vázané na konkrétní PC. Když jsem se
> chtěl přihlásit z mobilu ke Google účtu, chtěl po mně nějaký kód, který
> mi přišel na PC. Nebo opačně. Že prý je to neznámé zařízení. Evidentně
> si myslí, že uživatelé jsou tupé ovce a je potřeba všechny přístupy
> zabezpečit za ně. Ať chtějí nebo ne.

Dneska je to tak, ze na tyhle sluzby jde 100x vic utoku a pokusu
o prolomeni uctu nez skutecnych prihlaseni uzivatelu, takze tyhle
mechanismy jsou nutna obrana proti tomu. Hlavne z ciny nejde skoro
nic jineho, tam to snad organizuje stat.