Re: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Pátek Říjen 11 10:48:20 CEST 2019

Mě po jedné aktualizaci noťas Lenovo nešel vypnout, po vypnutí se
okamžitě restartoval. Musel jsem ho vypnout brutálně, stisknutím
knoflíku na 5 vteřin a pak nadával při startu. Ale snad druhý den přišla
další aktualizace a vypínání zase fungovalo.
Jinou závadu jsem měl snad někdy vloni. Najednou mi během práce přestal
jít touchpad. Normálně ho skoro nepoužívám, jsem zvyklý na myš. Tak jsem
to nějak neřešil a smířil jsem se s tím, že kousek hw odešel těsně po
záruce. Jenže pak se asi za půl roku po nějaké aktualizaci probudil s
tím, že se chvíli po zapnutí objevila hláška, že chybí ovladač na myš.
Hláška po pár vteřinách zmizela, kliknout na ni nešlo. Myš ale fungovala
také. Pak zase po delší době přestal jít a až nedávno, když se v rámci
aktualizace přeinstalovalo celé windows, zase začal normálně chodit.
Anděl