Re: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Říjen 12 17:43:33 CEST 2019

Přitom to vůbec není nutné. Stačí na tom PC založit pouze lokální účet
(srovnatelný s tím co je ve W7) a jste všeho ušetřen. Pak si můžete online
služby používat jak uznáte za vhodné. Akorát ten kdo koupí PC/NTB (nebo
neinstaluje OS) tak při prvním spuštění kdy se spustí průvodce tak buď
vůbec neví co dělá nebo tomu nerozumí nebo neumí číst a pak to tak dopadá.
V tom pruvodci se nabidne vytvorit tzv. offline ucet (coz je ten lokalni).
Občas sice W10 nabídnou nějaké to "vylepšení" i na tom lokalnim uctu, ale
staci rici, ze to nechci a je klid.