Re: OT: Jak se vám žije s Win10?

soteza soteza na soteza.cz
Čtvrtek Říjen 10 10:20:53 CEST 2019

Zdravím.

Samovolné zapínání mohu potvrdit Mám Lenovo, vypnu jej do hibernace
kvůli rychlému startu a on se sám zapne, udělá si nějakou aktualizaci a
buď se zase sám vypne, nebo zůstane na něčem čučet. Vzhledem k tomu, že
vypínám prodlužku na které je připojený, byl už několikrát ráno KO na
baterku. Nadšený z toho zrovna nejsem, ale co s tím?

Zaplík