Re: OT: Jak se vám žije s Win10?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 10 10:10:41 CEST 2019

Tohle bude zpusobeno radou vlivu - ja jsem napr. s Win10 temer spokojen.

1) Mam Win10 Pro, kde je moznost pres GPedit ruzne pozakazovat
automaticke aktualizace, rebooty apod. To byla jedna z prvnich veci, co
jsem udelal. Od verze 1903 uz by na to mely byt cudliky (omezene) i v
Home verzi.
2) V BIOSu mam zakazane vsechny mozne budici zalezitosti. Pocitac se sam
zapne jedine v pripade, ze bezel a doslo k vypadku proudu. Tady je mi to
jedno, protoze ho nechavam locknuty 24/7 a je v pracovne, kde sum svistu
nevadi.
3) Mam pravidelny ritual, ze cca jednou za 14 dni zaktualizuji manualne
zcela vse. Windows, utility vyrobce, antivirak, prohlizec, mailer, vbox,
apod. U major verzi Windows cekam relativne dlouho, dokud to nevypada,
ze jsou bezproblemove.

Jestli bych mel napsat, co mne vadi na Win10:
1) 'default programs' a jejich pravidelne zapominani, a nuceni debilniho
Edge.
2) Start menu, uz od windows 8, takze pouzivam Classic Shell ve vzhledu
Windows 7. Dlazdice nedavaji smysl.
3) Neustala dualita mezi Settings a Control Panelem, jeste navic
umocnena tim, ze se to mezi buildy Win10 ruzne meni.
4) Obcas problemy se 'starsim' rozhranim a tam rozmazanymi fonty.

J.