Re: OT: Jak se vám žije s Win10?

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Čtvrtek Říjen 10 13:03:45 CEST 2019

Mě se z uspanýho budí skrz kontroly disku jednou za čas ....

zkuste se takto podívat a zjistíte, co Vám ho budí

Martin

PS C:\Users\martin> powercfg -lastwake
Wake History Count - 1
Wake History [0]
   Wake Source Count - 1
   Wake Source [0]
     Type: Device
     Instance Path: USB\VID_04F2&PID_0101\6&7eb4d26&0&1
     Friendly Name:
     Manufacturer: (Standardní systémová zařízení)