OT: Jak se vám žije s Win10?

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Říjen 10 10:26:19 CEST 2019

Možná to bude tím, že w10 mají čas aktivního použití, který se dá
nastavit. Takže ví kdy budou asi vypnutá a v té době se budou aktualizovat.

Něco podobného by měli mít i pro použití batérie. Přes noc se nabyje pouze
na 80% a hodinu před použitím se dobyje na 100%.

JL