Zasilky z ALI

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 4 20:09:54 CEST 2019

Takhle bych to vůbec nebral. S bezpečností karty, pokud nakupuješ na eBay,
nebo Aliexpress vůbec problém není. Tam to je zabezpečené dobře. Když chceš
nakupovat jinde, a platit přímo kartou, tak to řeší asi karta Revolut.
Vytvoříš si virtuální kartu, zaplatíš s ní, a zrušíš ji.
Co se týká nedoručení zboží,  tak mám na eBay asi 1500 nákupů, většina do
10$. Nepřišlo mi tak 30 zásilek, a kromě 2 mi vrátili peníze.  Takže já si
rozhodně na čínu nestěžuju :-)
Ales Filip