Zasilky z ALI

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 4 20:40:16 CEST 2019

Nakoupil jsem z Číny (ebay, Ali, Bang...) v posledních 5 letech odhadem 300 různých čučořin (většinou věci do cca 100Kč, různá Arduina, čidla, GPSky, atd.). Z toho nedorazily cca 3 balíčky a všechny jsem měl po zahájení dispute od okamžitě až do cca týdne proplacené zpět. Na nákupech z Číny je jediná nevýhoda neznámá délka čekání (10 dní až několik měsíců), ale pokud člověk kupuje hobby věci a je mu jedno, kdy dorazí tak to nevadí.
Když si udržujete rozumný stack balíčků, dorazí Vám něco defakto každý týden, a vždy je "do čeho píchnout hrotem páječky" :-)

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Friday, October 4, 2019 11:27 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zasilky z ALI

No když tak na to koukám, ještě že tam nic nekupuju. Problémy s bezpečností placení kartou, problémy s proclením, pak nejistota kdy a jestli vůbec zásilka přijde a jestli přijde opravdu to, co jsem chtěl. Nakupuju u evropských prodejců sice dráž, ale za to vím, že když mi něco má přijít a je to skladem, taky to přijde a je to dohledatelné.
Anděl