Zasilky z ALI

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Říjen 4 11:53:22 CEST 2019

Na ALI mam presne 721 objednavok. Od suciastok, cez rozne mechanicke
komponenty, prislusenstvo k 3D tlaciarnam az po fotoprislusenstvo.

Stratenych zasielok tak do 10, hlavne v pred/povianocnom obdobi,
zlych/reklamovanych podobny pocet - ale zatial som nikdy nemal problemy
s vratenim penazi. Otvorit dispute, s nikym nediskutovat, pockat kym to
prevezme Ali...

Ono treba vediet nakupovat. Kupit napriklad mikrofon u predajcu ktory
hlavne predava sperky, hodinky, hracky a spodne pradlo len preto ze ho
ma za $3 zatial co ostatni ho predavaju za $20 je prejavom straty
sudnosti. Vyhoda u ALI je aj to, ze to nie je velkosklad s utajenym
povodom tovaru (ako BG, DX a podobni). Na ALI casto predavaju priamo
vyrobcovia, da sa lahko identifikovat ktory predajca sa specializuje na
danu komoditu. Cena tam nie je vzdy najnizsia, ale zatial som s takymito
predajcami a ani s kvalitou tovaru u nich objednaneho nemal ziaden
problem. Preto uz na BG  pod. vobec nenakupujem.

-m-