Zasilky z ALI

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Říjen 4 11:30:11 CEST 2019

Ale to je myslím nepochopení. Problém z bezpečností na Ali není, mají
svoje AliPAY, to Vás odstíní od podvodu.
Z Ali nekupuji nic drahého, nikdy mi nic neclili. Dodání je někdy
loterie, ale za to ti prodejci většinou nemohou. Když počítáte s tím, že
měsíc je běžná doba, není problém. Dispute jsem párkrát řešil, vždy k mé
spokojenosti. Nedávno jsem se sice s prodejcem dohadoval snad 14 dnů,
přemlouval mě, že to pošle znovu, nakonec peníze poslal. Když trváte na
svém, nakonec to Ali rozhodne většinu pro Vás.
Kolegové tu popisují problémy, ale už nepadlo, kolik procent zásilek je
problémových, myslím že jednotky kusů ze stovek zásilek.
Kupuju tam displeje na telefony a tablety, nějaké součástky a případné
blbosti. Za mě OK.

Martin Hanek