Zasilky z ALI

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 4 13:08:53 CEST 2019

Přesně tak, to stěžování tady je jen  takové mizivé procento z těch
zásilek, které normálně dorazí.
Dá se na tom dost podstatně ušetřit,  a  jak už zaznělo.
Já jsem teď nakoupil opravdu skvěle:
http://ok1mhk.blogspot.com/2019/10/dualband-rucka-za-178-kc.html

Nikdy nebyl problém s nějakým podvodem - tedy s jeho řešením.  Ano, stalo
se, že někdo nabízel zboží za nereálně nízké ceny  ( 3D tiskárna )
a pak se z toho vyklubal podvod, nicméně peníze přistály  zpět na účtu.

A když kouknete v GM na prosklené pulty je tam veškeré zboží co vystavují z
Číny. Jen za jiné ceny...