Zasilky z ALI

Pátek Říjen 4 11:26:33 CEST 2019

No když tak na to koukám, ještě že tam nic nekupuju. Problémy s
bezpečností placení kartou, problémy s proclením, pak nejistota kdy a
jestli vůbec zásilka přijde a jestli přijde opravdu to, co jsem chtěl.
Nakupuju u evropských prodejců sice dráž, ale za to vím, že když mi něco
má přijít a je to skladem, taky to přijde a je to dohledatelné.
Anděl