Zasilky z ALI

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 3 20:28:09 CEST 2019

Jo, to někdy Číňan udělá. A někdy i záměrně. Například objednám zboží, které je skladem. Za několik dní se Číňan ozve, že to nemá skladem, abych provedl storno. Tak mu cvaknu storno a jako důvod uvedu, že Číňan nemá zboží skladem. To se mu nelíbí, tak mi napíše, ať změním storno na to, že já už zboží nechci. To se zase nelíbí mně. Takže storno neprojde. No a za několik dní Číňan zboží odešle. Jenže ho ve skutečnosti neodešle, jen podvodně uvede úplně jiný tracking. Na to se přijde za měsíc, až je zásilka doručena do jiného města nebo jiné země.

Jinak zásilky RO teď chodí přes ty Poláky do Zásilkovny. A Zásilkovna zásilky taky ztrácí.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Libor
Sent: Thursday, October 3, 2019 8:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zasilky z ALI

Já mám teď zkušenost, že zásilka je doručená, ale nikoliv ke mě, číňan poskytl jiné číslo, které došlo do Čech, máte někdo zkušenosti s tímto?

Číňan měl sice zboží hodně levně (asi chyba), ale než by napsal že se spletl tak dal číslo od jiného balíku a já 2 měsíce čekám na něco, co nikdy nebylo odesláno, což opravdu nechápu. Poslední měsíc se mi to stalo už podruhé, u prvního mám sice peníze zpět, ale tam je z trackingu vidět že to dorazilo jinam (Lutín), u druhého bohužel není o žádném městě nebo překladišti ani čárky... čísla jsou AS917730374CN a RO408787111EE

Libor