<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Wingdings;
        panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0;}
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Consolas;
        panose-1:2 11 6 9 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman",serif;
        color:black;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
pre
        {mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Formátovaný v HTML Char";
        margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:10.0pt;
        font-family:"Courier New";
        color:black;}
p.msonormal0, li.msonormal0, div.msonormal0
        {mso-style-name:msonormal;
        mso-margin-top-alt:auto;
        margin-right:0cm;
        mso-margin-bottom-alt:auto;
        margin-left:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:black;}
span.StylE-mailovZprvy18
        {mso-style-type:personal;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:#1F497D;}
span.StylE-mailovZprvy19
        {mso-style-type:personal;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
span.FormtovanvHTMLChar
        {mso-style-name:"Formátovaný v HTML Char";
        mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Formátovaný v HTML";
        font-family:"Consolas",serif;
        color:black;}
span.StylE-mailovZprvy23
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body bgcolor="white" lang="CS" link="blue" vlink="purple">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext;mso-fareast-language:EN-US">Jo, to někdy Číňan udělá. A někdy i záměrně. Například objednám zboží, které je skladem. Za několik dní se Číňan ozve, že to nemá
 skladem, abych provedl storno. Tak mu cvaknu storno a jako důvod uvedu, že Číňan nemá zboží skladem. To se mu nelíbí, tak mi napíše, ať změním storno na to, že já už zboží nechci. To se zase nelíbí mně. Takže storno neprojde. No a za několik dní Číňan zboží
 odešle. Jenže ho ve skutečnosti neodešle, jen podvodně uvede úplně jiný tracking. Na to se přijde za měsíc, až je zásilka doručena do jiného města nebo jiné země.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext;mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext;mso-fareast-language:EN-US">Jinak zásilky RO teď chodí přes ty Poláky do Zásilkovny. A Zásilkovna zásilky taky ztrácí.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext;mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">e-mail: clexpert@clexpert.cz<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></span></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext;mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext">From:</span></b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext"> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz>
<b>On Behalf Of </b>Libor<br>
<b>Sent:</b> Thursday, October 3, 2019 8:06 PM<br>
<b>To:</b> hw-list@list.hw.cz<br>
<b>Subject:</b> Re: Zasilky z ALI<o:p></o:p></span></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Já mám teď zkušenost, že zásilka je doručená, ale nikoliv ke mě, číňan poskytl jiné číslo, které došlo do Čech, máte někdo zkušenosti s tímto?<span style="font-size:11.0pt"><o:p></o:p></span></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Číňan měl sice zboží hodně levně (asi chyba), ale než by napsal že se spletl tak dal číslo od jiného balíku a já 2 měsíce čekám na něco, co nikdy nebylo odesláno, což opravdu nechápu. Poslední měsíc se mi to stalo už podruhé, u prvního
 mám sice peníze zpět, ale tam je z trackingu vidět že to dorazilo jinam (Lutín), u druhého bohužel není o žádném městě nebo překladišti ani čárky... čísla jsou AS917730374CN a RO408787111EE<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Libor<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne 03.10.2019 v 10:49 Petr Zahradník napsal(a):<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;mso-fareast-language:EN-US">Protože Číňan krásně komunikuje a škemrá, když má on problém a jde mu o peníze. V okamžiku, kdy jde o peníze tobě, tak dělá mrtvého brouka. Oni umí
 i lecjaký podvůdek udělat, třeba dělat, že zásilka odešla, dodají úplně jiný tracking apod. Až na několik málo výjimek velmi slušných obchodníků. Proto platí zásada – nikdy nepožadovat opakované doručení. Vždy chtít zpět peníze, za které se dá zboží objednat
 znovu.</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;mso-fareast-language:EN-US"> </span><o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">Petr Zahradník, počítačový expert</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">e-mail:
<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a></span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif"><a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a></span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">Petr Zahradník, Computer Laboratory</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem</span><o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;mso-fareast-language:EN-US"> </span><o:p></o:p></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">From:</span></b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif"> Hw-list
<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"><hw-list-bounces@list.hw.cz></a> <b>On Behalf Of
</b>Zdenek<br>
<b>Sent:</b> Thursday, October 3, 2019 6:19 AM<br>
<b>To:</b> 'HW-news' <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz"><hw-list@list.hw.cz></a><br>
<b>Subject:</b> RE: Zasilky z ALI</span><o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D">Tím se netrapte. Oni si to vynahradí třeba na mně.
</span><span style="font-size:11.0pt;font-family:Wingdings;color:#1F497D">J</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D">Pokud jsem někdy reklamoval nedoručení zásilky těsně před vypršením lhůty pro dispute a bylo mi slíbeno odeslání nové, tak nikdy nedorazila ani původní ani nová
 zásilka. </span><span style="font-size:11.0pt;font-family:Wingdings;color:#1F497D">L</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D">Z.</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D"> </span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif">From:</span></b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma",sans-serif"> Hw-list [<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>]
<b>On Behalf Of </b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, October 2, 2019 10:11 PM<br>
<b>To:</b> HW-news<br>
<b>Subject:</b> Re: Zasilky z ALI</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Mě z celého čínského balíčkování nejvíc vadí fakt, že občas nějaká zásilka nedorazí, takže následuje "disput". <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Většinou ( snad krom pár případů, kdy slíbil prodejce znovu zaslání  ) mi vrátili peníze. Jenomže poté někdy vzápětí , někdy i za měsíc, dva  zásilka dorazí.  <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">A v případě znovu zaslání  i to znovu poslané zboží, takže to mám 2x.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Štve mě to, protože na to doplácejí slušní ( mnou oblíbení ) prodejci a následná korespondence a "urovnání " jen zbytečně zdržuje všechny. <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">O to víc mě to irituje, když tuším, že to leží někde v CZ na ČP.  V případě že to má řádný "tracking number" to vím pak s jistotou...<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif"><br>
<br>
<o:p></o:p></span></p>
<pre>_______________________________________________<o:p></o:p></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></pre>
</blockquote>
<p><o:p> </o:p></p>
</div>
</body>
</html>