Zasilky z ALI

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 3 20:06:22 CEST 2019

Já mám teď zkušenost, že zásilka je doručená, ale nikoliv ke mě, číňan
poskytl jiné číslo, které došlo do Čech, máte někdo zkušenosti s tímto?

Číňan měl sice zboží hodně levně (asi chyba), ale než by napsal že se
spletl tak dal číslo od jiného balíku a já 2 měsíce čekám na něco, co
nikdy nebylo odesláno, což opravdu nechápu. Poslední měsíc se mi to
stalo už podruhé, u prvního mám sice peníze zpět, ale tam je z trackingu
vidět že to dorazilo jinam (Lutín), u druhého bohužel není o žádném
městě nebo překladišti ani čárky... čísla jsou AS917730374CN a RO408787111EE

Libor