Re: Programování STM32

Čtvrtek Říjen 3 04:11:31 CEST 2019

F1 discovery sice nemam, ale zkousel jste z CubeIDE pristup pres
OpenOCD? Ten by to mohl umet. Z IDE se procesor naprogramuje pri
spusteni ladeni, jinak jsem to zatim nezkousel a myslim, ze to ani z
prostredi nejde.
Nastaveni pro CubeIDE je v Debug Configurations-> radek STM32 MCU
Debugging -> zalozka debugger a nahore vybrat ST Link OpenOCD. Jeste je
nekdy potreba rozkliknout generator options a nastavit SW reset pokud
neni propojeny HW (nebo je na nem velky kondenzator atd, proste HW nekdy
nefunguje)
Pak by melo jit spustit ladeni.