RE: Programování STM32

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 02:20:23 CEST 2019

Ahoj, tak se mi zatím podařilo oživit STM32CubeIDE + STM32VLDiscovery/Discovery STM32F1 a (něž přijde nucleo) rozblikat ledku jednoduchým programem přes HAL.

Bohužel je trochu problém, že tento starší discovery kit má STLINKv1, tak jsem musel použít STM32 ST-LINK Utility (STM32CubeProgrammer píše že nepodporuje).

A v STM23CubeIde jsem vůbec nepřišel na to, jak to do procesoru zapsat, klidně bez debugu. Při kliku na debug tlačítko mi píše, že debug není podporován.

Nicméně nějaký pokrok jsem už alespoň udělal a můžu si zkusit hrát dál. :-)

M.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of cizek.milan na seznam.cz
Sent: Tuesday, October 1, 2019 1:48 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Programování STM32

Ahoj, děkuji všem za rady. Objednal jsem si tedy Nucleo se stejnou řadou cpu.

Dále budeme laborovat s našim výtvorem dle vašich rad. Ono víme, že HW je cca v pořádku a naprogramovat má jít (klukům se podařilo do něj něco vlastního nalít z ArduinoIDE).

Podle mého je to tedy fakt o nějakém nastavení. Zkusím ještě ten STLINK SW + hex a zaměřit se na BOOT propojky. Díky všem.

M.