RE: Programování STM32

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 08:07:46 CEST 2019

Zkoušel jsem openOCD a je to stejná hláška. Jsem s tím smířen, že to takto nejde a programuji přes starou STLINK utilitu.

Ono to nejde ani přes STM32CubeProgrammer, což je nová utilita pro programování ve stylu Cube/IDE, tam rovnou píše, že STLINK v1 není podporován.

Nevadí, zatím cestu pro nahrávání mám, až bude nucleo, zkusím to přímo z IDE.

Ještě jsem narazil na TME, je nějaký zásadní rozdíl mezi těmito programátory?

https://www.tme.eu/cz/katalog/?search=stlink+v3 <https://www.tme.eu/cz/katalog/?search=stlink+v3&s_field=1000011&s_order=desc> &s_field=1000011&s_order=desc

Hlavně ten MINI/V3MODS, i když je skladem nemají. Nebo si raději koupit ten plnohodnotný/nejdražší?

Díky

M.