RE: [OT] Krásná zbytečnost - Making a Solenoid Boxer 4 Engine

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 2 17:34:21 CEST 2019

Ono to s těmi penězi za sledování youtube videí rozhodně není tak, že by to vynášelo nějaké peníze, které by za to stály. Aby to něco hodilo, museli by lidé zběsile klikat na reklamy. Tomu zase brání různé blokovače reklam, takže se ani neukazují.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, October 2, 2019 4:46 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Krásná zbytečnost - Making a Solenoid Boxer 4 Engine

To že to házelo jsem si všiml také ... Podle mě primárně nejde ani o ten "motor" a ani o správný postup výroby, ale o sledovanost toho videa, která vynese autorovi nějký ten peníz.
Popravdě netuším kolik, ale 4,5 mil shlédnutí je už velmi slušné.
Nakonec i to házení setrvačníku je o další diskusi a to je to co autor potřebuje.
Ve mě to evokuje: https://www.youtube.com/watch?v=JBVWkvMuh_k