Re: [OT] Krásná zbytečnost - Making a Solenoid Boxer 4 Engine

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 2 19:03:28 CEST 2019

No samozřejmě, že je to za reklamu, reklamu prostřednictvím toho youtube
videa, kanálu... Samotným koukáním na video to nevydělává, to je myslím
naprosto jasné. Já jsem konkrétně měl na mysli to video  se solenoidovým
motorem - podle
počtu shlédnutí už mu to nějaké penízky určitě vyneslo a pár dolarů to
nebude. A rozhodně to stojí za to.  Moje dcera má ve škole nějakou
spolužačku, která z youtube má slušný příjem a to ze zdaleka nejedná o
"miliónová" videa.

st 2. 10. 2019 v 17:34 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>