Re: [OT] Krásná zbytečnost - Making a Solenoid Boxer 4 Engine

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 2 16:45:43 CEST 2019

To že to házelo jsem si všiml také ... Podle mě primárně nejde ani o ten
"motor" a ani o správný postup výroby, ale o sledovanost toho videa, která
vynese autorovi nějký ten peníz.
Popravdě netuším kolik, ale 4,5 mil shlédnutí je už velmi slušné.
Nakonec i to házení setrvačníku je o další diskusi a to je to co autor
potřebuje.
Ve mě to evokuje: https://www.youtube.com/watch?v=JBVWkvMuh_k

út 1. 10. 2019 v 23:25 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>