[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Pátek Listopad 29 21:45:21 CET 2019

Zdravim,

jaky je rozdil pri volbe dopravy z Ciny? V systemu se to jevi stejne, HK
dorucuje dle predpokladu trosku dele ale hlavne - uz podruhe se mi
nedari sledovat rozumne zasilku, z celnice uz prislo avizo ale stav je
stale ze jsou pouze predany informace o zasilce, uz asi 4 dny... Minule
to bylo myslim podobne a nasledoval az telefonat z mistni pobocky,
jestli to maji dovezt na adresu nebo si to prijdu vyzvednout jako minule
(minule to byla verze international, ve sledovani bylo asi 20 zaznamu o
kazdem transferu a slo to i presmerovat na pobocku misto doruceni na
adresu...) Ma nekdo podobne zkusenosti, lezu na spatne stranky, nebo to
je vlastnost ?