OT: DVB T2, RPi

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Listopad 30 12:50:39 CET 2019

Na televizi nekoukám a jsem tudíž v této oblasti naprostý neznalec. Jak ono to HDMI-CEC funguje?
Mám si to představit tak, že IR přijímač v televizi posílá "RAW" data po HDMI a připojený STB nebo jiné zařízení si to vyloží tak, jak potřebuje?
Nebo televize přijme a zpracuje IR povel a pokud si usmyslí, pošle něco po HDMI?
Lze potom na uvedeném R-Pi STB například nastavit, které tlačítko na televizním dálkáči bude mít jakou funkci na STB?
Jak se televizi řekne "teď chci ovládat tebe a teď připojené zařízení"?

Díky za vysvětlení

Jakub Šerých