instalacia Linux

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Listopad 27 07:06:22 CET 2019

Zdravim

stacit urcite bude, ja uzivam fedoru na jednom NTB na 40GB SSD a v
pohode. 120GB je az az, na samotny system staci tak 10GB (vratane kopec
sw co je predinstalovany). Disk by som nerozdeloval pokial nemate
specialne poziadavky, nechal by som v kuse alebo automaticke rozdelenie.
Swap dost ludi zatracuje, ale ja by som aspon par giga dal (pre istotu),
ked zacne dochadzat pamet, tak vam bude OOMkiller odstrelovat aplikacie,
swap tomu pomoze. Kedysi sa hovorilo, ze swap=2xRAM, ale pri dnesnych
kapacitach pamete to uz je moc. Druha vec je, ak chcete uzivat
hibernovanie, tak treba mat swap aspon velkosti RAM, pretoze sa
hibernuje do swapu (tusim sa to aj komprimuje) a musi sa to tam zmestit.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.