Re: Kicad - pár dotazů

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 25 01:52:07 CET 2019

Tak jsem prozkoumal footprint toho nettie a obávám se, že má ten samý problém s odpuzováním, jako moje původní propojka.

Takže asi jediné rozumně funkční řešení je to z mého mailu z 19. 11.

PH

From: Miro su
Mozte pouzit Net-Tie viac na

https://electronics.stackexchange.com/questions/392911/kicad-5-what-is-the-significance-of-the-various-gnd-symbols

On Sun, 24 Nov 2019, 20:53 Jaroslav Buchta, <jaroslav.buchta na hascomp.cz> wrote:

  Nejmenuje se to neco pro navedeni vrtaku dira? ;-)

  Ja jsem narazil na jiny problem, spojeni treba dvou ruznych zemi v
  jednom miste - jak na to? Pouzival jsem soucastku, co mela mezi 2 piny
  dokreslenou plochu medi, kicad trosku protestoval ale ne moc. V
  poslednich verzich to ale uz dela myslim vetsi problemy, brani se to
  pripojeni, rozliti medi, nemluve o DRC.

> [...]
  > nechci. Jeden z důvodů, proč mi vadí ten původní způsob je i ten, že
  > "odhání" rozlité plochy - tohle by ale vedlo ke kompletnímu zalití
  > obou konců a vlastně celé cesty co pak následuje.
  >
  > Ale nápad udělat tam něco, co by pomohlo při stabilizaci vrtáku, nebo
  > jiného dělícího nástroje, se mi líbí.
  >
  > PH
  >
  > -----Původní zpráva----- From: Jindrich Fucik
  > Pro zajímavost - v listopadovém amáru jsem prezentoval propojky
  > "odvrtávací", mají trochu čistější výsledek než škrábací.
  >
  > BTW: v Eagle se těch errorů zbavím tak, že ve schématu tu propojku

  >>> image
  >>> 2. Zatímco sběrnice v rámci listu se může jmenovat jakkoli, obsahovat