CCTV kamera

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Listopad 19 20:57:48 CET 2019

Zdravím,

tak zdrojem to není. Koukal jsem osciloskopem a nic hrozného jsem nenašel.

Nevíte někdo náhodou o datašítu ke kameře Alarmcom VCM311 ? Zkouším
googla, ale našel jsem jen nějaký seznam náhradních dílů a pár fotek na
ebay.

Díky

Milan