CCTV kamera

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Listopad 20 08:40:41 CET 2019

A nějaké podružné pulzáčky tam krom hlavního zdroje nejsou? Obvykle
jedou dost vysoko a zamotají hlavu nejedné logice, když se trochu
rozvlní. Nebo lineární, ale taky kmitající. Tak jeden až dva bych v
kameře čekal. Z těch napájecích 12 V budou dělat třeba 5 a případně
oddělení zemí. Je to analog, takže by bylo vhodné. V novějších
přístrojích jejich počet razantně roste. Jinak strejda Google opravdu
zarytě mlčí.
Zeman