CCTV kamera

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Listopad 17 18:19:29 CET 2019

Zdravím

Řekl bych, že o optiku jsem se nikdy moc nezajímal a vím jen nějaké
základní věci.
Bylo mi jasné, proč vidím prsty rozostřeně, ale nevěděl jsem co je v
objektivu ovládáno a proč vidím bílo a nevidím alespoň nějaký obrys.
Přiznávám, že jsem si myslel, že tam elektrické ovládání clony není,
protože je to starší a dost malý objektiv.

V každém případě děkuji všem. Zkontroluji jak zdroj tak zkusím případně
napevno nastavit clonu a bude to.

Díky

Milan