Re: Set top box na přehrávání videa (nejlépe ve smyčce)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Listopad 15 08:35:30 CET 2019

Tak jen pro zajímavost jestli nám řeknete co paní šéfová koupila.
Mohl jsem dodat
https://www.geekbuying.com/item/PDM08H-Mini-Media-Box-Boxchip-F10-Media-Player-EU-Plug-391010.html

dole na té stránce jsou parametry a fota v detailu.
za poloviční cenu, samozřejmě s čekým napáječem, novým dálkovým ovládáním.
Samotné přístroje jsou použité, ale plně OK. Ovladače jsou nepoužité.
Umí to samozřejmě přehrávat ve smyčce a pár dalších věcí, autostart,
autocopy do interní paměti atd.
Jsou dvě verze, jedna s 8GB interní paměti a vstupy USB a SD/MMC.
Druhá verze je myslím bez interní paměti a má vstupy USB, SD/MMC a CF
card čtečku. CF karty 4GB za hubičku.
Obě mají na výběr české menu. Český návod.
Tak kdyby se někomu hodilo :-)
Jo a linuxové verze Intel Compute Stick jsou také. Nové nepoužité v
originál balení cca za 600.
Za chvíli jedu do firmy pro nějaké další hračky :-) ale nechci to tady
zapráskat bazarem.
Jindra Polívka