Re: Set top box na přehrávání videa (nejlépe ve smyčce)

Pavel Krafčík hwl na pjk.cz
Čtvrtek Listopad 14 07:37:16 CET 2019

tyhle computerové věci jsou dost náladové a proto sháníme nějakou
jednoúčelovou věc s minimem inteligence.

Dobrá zpráva je, že než jsme něco vymysleli, šéfová muzea už něco
sehnala sama a objednala zkušební vzorek.

Děkuji za rady

Pavel Krafčík