RE: Set top box na přehrávání videa (nejlépe ve smyčce)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 13 10:43:42 CET 2019

Pokud ty TV mají HDMI, tak se dá celkem levně koupit Intel Compute Stick. Lze to napájet z USB v TV (lepší je zapojit do zásuvky). Pak už stačí nainstalovat Windows nebo Linux a rozchodit VLC. To jde ovládat jak vzdáleně, tak případně lze mít lokálně adresář s videi, která se mají hrát dokola. Stačí pak nakopírovat soubory a načasovat v rozumné době restart VLC nebo celýho ComputeSticku, aby si znovu nahrál soubory a udělal novou smyčku.
Na Windows 10 mám ověřeno jako funkční řešení, jenom je to na hraně výkonu u fullHD videí a je bezpodmínečně potřeba využít HW akceleraci (nevím, jak spolehlivě půjde zapnout na linuxu).