Resuscitace gramofonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 9 08:47:58 CET 2019

Ještě bych rád uvedl jeden dokument
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=151126
který se přímo týká Leach amp NF PA .  Je tam například zmínka o
zajímavých  tranzistorech fy ON semiconductor ( ThermalTrak™  ) , které
mají přímo v pouzdře zabudovanou diodu pro snímání teploty.
Nebo v závěru "zoufalý "pokus nahradit bipoláry FETy.  Ale i  mnoho dalších
postřehů...
Zde: http://milansrajer.cz/nf-koncovy-zesilovac-leach-amp/
pak jiná, další povedená konstrukce.