Resuscitace gramofonu

Středa Listopad 6 19:53:48 CET 2019

Tady jsem našel zesilovač s LM3886 http://www.opamp.wz.cz/lama2/lama.htm
a podle toho, co tam píše, by to mělo být bezproblémové. Jen je podle
autora potřeba příliš nezvedat napájecí napětí, aby se příliš brzo
neaktivovaly ochrany (klesá využitelný výkon). Ohledně dosažitelného
zkreslení to bude nejspíš zase provedení tišťáku - podobně jako se
stabilitou. Pokud někde dělá úbytky napájecí proud a přenese se to do
vstupu, může to podstatně zvednout zkreslení. Ostatně nebyl by lepší
zesilovač TDA7293 případně TDA7294 s MOS tranzistory?
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=20&ved=2ahUKEwio-Y-EndblAhVMJlAKHSffAhQ4ChAWMAl6BAgDEAI&url=https%3A%2F%2Fwww.st.com%2Fresource%2Fen%2Fdatasheet%2Ftda7293.pdf&usg=AOvVaw0H0X5HKny3g8FXeRalE2FR
Mají tam dvě doporučené zapojení, jedno s vyšší účinností a tam je těch
filtrací spousta - možná i kvůli nižšímu zkreslení.
Jak se tady řešilo, že současné MOSFET nejsou pro lineární aplikace
vhodné, tady v tom IC jsou jistě optimalizované pro dané použití. I
podle recenzí, co jsem kde našel, by zvuk měl být průzračnější - takže
asi nižší TID s těma fetama? O tom TID se kdysi mluvilo a teď se to
nikde neuvádí (nebo jsem jen špatně hledal).

Anděl