Resuscitace gramofonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 8 19:59:13 CET 2019

Jak jsem slíbil, mohu věnovat dva toroidy 40V/6,25 A + 20V/0,1A  .  Dvě
trafa proto, že mají jen jedno vinutí 40V a je třeba symetrický zdroj a
také  aby se ve skříni rozložila hmotnost na strany - každé trafo je na
jedné straně,
perfektně to pak sedí.
Dále 2x usměrňovací můstky, rack ( původně zařízení - třeba vykuchat,
udělat nový přední panel )
2 + 2 chladiče - kóty v obrázcích.   Dále tam mám, připravené další trafo
na C jádru 420W 2x 48V/4,2A   a 2x 33V / 0,5 A  (výhoda malý náběhový
proud, není třeba řešit soft. start )
( stejné trafo s jiným napětím zde:
https://rodsolid.rezk.cz/transformator-trafo.html     )
chladiče  - ty černé mají stejnou výšku jako toroidy, k chladičům jsou fany
na 48V, neboť při trvalém plném výkonu 160W se to neuchladilo, byly
zapínané termostatem. Šedé chladiče trochu větší - mají vylisovaný
výstupek  viz obr.

Vše z toho na fotkách :
https://drive.google.com/drive/folders/1WkLKUtEdNlb8CvivGhIJfO7LSLweiGGM?usp=sharing
  rád věnuji, co by zbylo je pro dalšího zájemce p. Mariana Pavolku

Mám sice ještě desky  a v podstatě vše na dalšího "lenocha" ale počítám s
jednou stavbou do budoucna.

čt 7. 11. 2019 v 12:55 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>