Resuscitace gramofonu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Listopad 7 12:54:55 CET 2019

Tak změna plánu... Gramofon jsem otevřel a zjistil, že ač na venek je
celkem veliký tak uvnitř toho místa zase tolik není. Hodně do vnitřního
prostoru zasahuje samotná mechanika gramofonu. Takže nějaký lepší zesilovač
spolu i s tím zbytkem se tam moc nevejde (muselo by se hodně kouzlit).
Takže jsem ho zase zavřel a až bude čas tak ho oživím a ponechám mu tu
historickou hodnotu :-). Ale mám ještě gramofon NC420 nebo 430 (nejsem si
jist) a k němu bych tedy poslavil externí universální zesilovač. Takže asi
koncepci s rozměrově úsporným LM3886 opustím, protože prostoru už bude
dost. Mám prostor ve skříni cca 500mm (šířka) x 90mm (výška) x 400mm
(hloubka). Přemýšlím tedy o něčem plně tranzistorovém.

Když se pan Kuba nabídl mohu ho soukromě poprosit co by mi mohl poskytnout
ke stavbě tohoto zesilovače?

http://www.pavouk.org/hw/leachamp/index.html#schema

Děkuji.

A děkuji všem za názory.