DIY CPAP pristroj

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 6 10:10:21 CET 2019

Tak jsem vcera zapnul to EPR a je to teda fakt prijemny...v podstate
pri vydechu neni nic citit a paradoxne neni citit ani ten tlak
nadechovej. Ale take se podle predpokladu zvedl pocet
zastav....posledni ctyri dni jsem mel maximalne 1.1 za hodinu a vcera
po zapnuti toho EPR najednou 4.

Na kvalitu vyspani to ale nema zadnej vliv. Takze i bez EPR to urcite
pujde a koneckoncu hratky se SW jsou uz jen takovej bonbonek.

Mimochodem jsem doma uz vyhrabal vhodnej "stridak" ...do realneho
zarizeni asi velkej, ale na pokusy idealni:
http://www.mpjet.com/news/index.php/cs/ukoncena-vyroba/elektromotory/synchronni-elektromotory-classic/mpj-20100

RV