DIY CPAP pristroj

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 5 22:45:50 CET 2019

V podstate mate pravdu - jak jsem psal tak ten system je pruchozi - ma
trvaly unik...takze je to jen ten tlak co je nastaven.

Jedna fotka rekne vic nez tisic slov...takhle je konstruovanej ten
ventil u cumaku:
http://www.cncnet.info/galery/cpap/ventil.jpg

V okamziku kdy zacne pristroj foukat tak ty platky retniho ventilu se
rozevrou a prikrejou ty bocni vydechy a maska se natlakuje a vzduch
uchazi jen tenkymi kanalky po obvode priruby. V okamziku vydechu se, ale
zrejme od tech vystupnich otvoru oddali a v masce tlak
poklesne...samozrejme to ale zmerene nemam a na ty ventily
nevidim...budu muset rict zene aby se nekdy koukla...usina ale driv nez ja.

RV