DIY CPAP pristroj

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 14 22:10:15 CET 2019

Tak jsem si dneska zaexperimentoval a udelal prakticky test... :-)

http://www.cncnet.info/galery/cpap/

velky prumer je 40mm a vyska vystupnich kanalu 4mm

Pri prikonu cca 18W mi to rozfoukalo veskere papiry po stole....takze
myslim, ze objem bude dostatecny az k tomu dokreslim a vytisknu spiralni
skrin. Uvidime pri pozadovanem tlaku. Je jasne, ze ten mabuschak neni
uplne terno, ale na pokusy zatim staci.

Jeste jsem chtel naklonit vstupni lopatky, ale nejak netusim jak na to v
tom Fusionu jit...musim nastudovat nejake tutorialy...pak se ucinnost
jeste o dost zvedne.

RV