Aky notebook? was: Kicad - tak ja teda nevim...

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 28 10:07:05 CEST 2019

Pokud to rozpočet dovolí, tak nový Dell Vostro pětkové řady, mají verzi 14" i 15" (s numerickou/bez), solidní zpracování, obvykle 8GB ram a měla by jít rozšířit, 256GB SSD. Samozřejmě dle ceny se ta konfigurace může výrazně lišit, případně lze koupit i variantu s pevným diskem a pak si dokoupit větší SSD, určitě to vyjde levněji, než se snažit sehnat variantu s co největším SSD v základní konfiguraci.
Jenom bacha na Vostra trojkové řady, působí o dost laciněji, i když cena je dnes srovnatelná.