Aky notebook? was: Kicad - tak ja teda nevim...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 27 16:30:55 CEST 2019

[preposielam]

Dobry den,

dakujem vsetkym za odpovede a tipy na co si davat pozor. Principialne
na moju zakladnu otazku 14" vs 15.6" som vela odpovedi nedostal. Zial
osahat si to nemam kde, pretoze to budem kupovat cez eshop. Takze
kriteriom ostane naskor vaha. To co ma ale zaujalo bola myslienka
pouzit externy monitor s notebookom. Nejaky starsi by som mal mat
niekde este odlozeny, takze by sa naslo pre neho nove vyuzitie. Toto
este zvazim.

Otazka OS, myslim, ze v najhorsom pripade tam dam nejaky linux. Z
hladiska cisteho uzivatela a klikania do okienok velky rozdiel medzi
OS asi nebude. :)))

Este raz by som sa rad velmi pekne podakoval za odpovede a namety.

A.