Aky notebook? was: Kicad - tak ja teda nevim...

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 27 21:10:29 CEST 2019

Na tuhle otázku se nejlíp odpoví experimentem:

Sedne si k monitoru jiné velikosti (ale musí mít stejné rozlišení) a kouká
na něj ze vzdálenosti takové, aby ho viděl tak velký, jak velký bude vidět
NTB z plánované vzdálenosti (podmínkou je, že na obě vzdálenosti vidí jakž
takž dobře).

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek

[preposielam]

dakujem vsetkym za odpovede a tipy na co si davat pozor. Principialne
na moju zakladnu otazku 14" vs 15.6" som vela odpovedi nedostal. Zial
osahat si to nemam kde, pretoze to budem kupovat cez eshop. Takze
kriteriom ostane naskor vaha. To co ma ale zaujalo bola myslienka
pouzit externy monitor s notebookom. Nejaky starsi by som mal mat
niekde este odlozeny, takze by sa naslo pre neho nove vyuzitie. Toto
este zvazim.

Otazka OS, myslim, ze v najhorsom pripade tam dam nejaky linux. Z
hladiska cisteho uzivatela a klikania do okienok velky rozdiel medzi
OS asi nebude. :)))

Este raz by som sa rad velmi pekne podakoval za odpovede a namety.