Aky notebook? was: Kicad - tak ja teda nevim...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 27 22:21:28 CEST 2019

Před časem tu běžela diskuse ve stejném duchu - tedy "jaký notebook" ,
řešilo se , že levnější nové stroje mají jen 4GB RAM.
Také mi zatím vychází nejlépe nějaké repase kvalitního NTB ( původní ceny
okolo 30kKč ) za třetinovou až poloviční položku.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>