OT:clo a DPH u Aliexpressu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Květen 14 14:28:27 CEST 2019

Dobrý den,

Ono je to vůbec nějaké divné, co s tím clem číňani dokážou.  Už se mi
několikrát stalo, že jsem kupoval např. u Gearbestu kameru do auta, v
ceně cca 1000Kč. Odeslání z číny, dodání do 4 týdnů. Dostal jsem
sledovací číslo, a 14 dní se nic nedělo. Tak jsem jim napsal kde ta
kamera je, že se to nějak nehýbe. Odepsali mi, že ji poslali nejdřív z
číny do Belgie, a odtamtud to teprve půjde ke mě, aby se to vyhnulo
celnici. A opravdu to za další týden přišlo, odesláno z Belgie.  A tohle
se mi stalo už několikrát i z Aliexpress, když jsem kupoval něco
dražšího s tím, že v EU skladě to nebylo, takže jsem to risknul z číny.
A také to šlo do Belgie nebo Holandska, a teprve potom do čech.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /