OT:clo a DPH u Aliexpressu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Květen 14 14:33:06 CEST 2019

Už se mi stalo několikrát, že jsem něco objednal z Číny (Ali, Bang) a
dorazilo to snad dvakrát odněkud od Plzně a jednou od Pardubic. Cesty zboží
jsou nevyzpytatelné :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Ales Filip
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Tuesday, May 14, 2019 2:28 PM
Subject: Re: OT:clo a DPH u Aliexpressu

Dobrý den,

Ono je to vůbec nějaké divné, co s tím clem číňani dokážou.  Už se mi
několikrát stalo, že jsem kupoval např. u Gearbestu kameru do auta, v ceně
cca 1000Kč. Odeslání z číny, dodání do 4 týdnů. Dostal jsem sledovací číslo,
a 14 dní se nic nedělo. Tak jsem jim napsal kde ta kamera je, že se to nějak
nehýbe. Odepsali mi, že ji poslali nejdřív z číny do Belgie, a odtamtud to
teprve půjde ke mě, aby se  to vyhnulo celnici. A opravdu to za další týden
přišlo, odesláno z Belgie.  A tohle se mi stalo už několikrát i z
Aliexpress, když jsem kupoval něco dražšího s tím, že v EU skladě to nebylo,
takže jsem to risknul z číny. A také to šlo do Belgie nebo Holandska, a
teprve potom do čech.

S pozdravem,
--
Aleš Filip