Re: Kicad - tak já teda nevim...

Neděle Květen 12 19:50:59 CEST 2019

Delal jsem podstatne slozitejsi navrhy a nemam s nim problem, je to asi
o pruniku moznosti a ocekavani. Soucastky beru po jedne a vybiram podle
reference (nejaka hotkey a napise se reference) , na jednom monitoru
schema, na druhen DPS, spolupracuje to, nevidim problem.
Presun a prizpusobeni spoju to asi moc neumi, da se s tim myslim zit,
chce to lip promyslet pocatecni rozmisteni soucastek - praxe.
Grafika jde ruzne, muzete tam vrazit bitmapu udelanou jinde.
Za ty prachy mi to prijde proste dobre ;-) Asi je to potreba brat jak to
je a ze neco jde dobre, neco experimentalne a neco vubec. Caste zmeny
organizace knihoven jsou trosku peklo, ale nejak se to vzdycky
prekonvertuje a vetsi problemy s tim nemam.