8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 18:55:49 CEST 2019

Já jsem se tu v  té měřící horečce nakazil... Chci si o víkendu vzít
všechny multimetry co mám ( včetně ručkového DU10  je jich 8 )  a udělat
stejný pokus - spojit paralelně  a porovnat, jak co měří.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>