8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Květen 9 17:43:45 CEST 2019

No jo, ale pro nás amatéry je kmitočtovým normálem GPS.  Zalévat Američanům
družice heliem asi nebude úplně snadné.((::
Obecně ale měření kmitočtu na  8 míst je pro amatéry normální.  Na pásmech
nad 100MHz to odpovídá 10Hz a na to se už někdy hraje.
Zato měření napětí na víc než tři místa jsme snad nikdy v životě
nepotřeboval.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW