8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Květen 10 08:18:09 CEST 2019

To DU10 mi pripomina detstvo
Zlomila sa mi na nom rucicka tak som ju nahradil stiepkom z zltej laminatovej palice
(kto si pamata, pouzivali sa na JRD ako elektricke oplotenie)
Rucicka bola taka tazka ze ukazovala podla naklonu meraku. Tak som mu stensil co sa dalo
ale povodnu presnost (6.5 digitu :) som uz nedosiahol

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, May 09, 2019 6:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: 8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Já jsem se tu v  té měřící horečce nakazil... Chci si o víkendu vzít všechny multimetry co mám ( včetně ručkového DU10  je jich 8 )  a udělat stejný pokus - spojit paralelně  a porovnat, jak co měří.

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>